NASZE USŁUGI

Tworzymy niestworzone. Zawsze mamy profesjonalne podejście do projektu, przemyślaną koncepcję o niespotykanej kompozycji. Dzięki We Are Creative możesz skorzystać z kompleksowego pakietu usług budujących wizerunek.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Konsument oczekuje, że na każdym etapie decyzji o zakupie trafi na spójną komunikację. To pozwala zbudować w jego świadomości wizerunek autentycznej firmy. A co za tym idzie zyskujemy zaufanie konsumenta i znacznie wzrasta szansa na zakup naszej usługi. Holistyczne stworzenie identyfikacji wizualnej wymaga przemyślanej strategii opartej na analizach rynku oraz badaniu potrzeb konkretnej grupy docelowej. Nie martw się, opracujemy to wszystko za Ciebie.

Identyfikacja wizualna firmy – jak Cię widzą, tak Cię piszą Z pewnością chcesz, aby Twoja marka zapadła Konsumentom w pamięci oraz była tematem ciekawych rozmów. Znamy na to przepis. Wydobędziemy z Twojej oferty kluczowe wartości i oryginalne cechy a całość opakujemy tak, by wywoływała pozytywne skojarzenia. Pozytywny wizerunek firmy budujemy za pomocą przekazów wizualnych oraz odpowiednio napisanych komunikatów. Identyfikacja wizualna jest pierwszym bodźcem, który trafia do Konsumenta i ma za zadanie wzbudzić jego zainteresowanie.

Logotypy – duma Twojej firmy Są niczym odcisk linii papilarnej naszego palca - niepowtarzalne, naturalne. Logotyp, jako podstawa identyfikacji wizualnej musi być spójny z wizją firmy. Dlatego przed realizacją projektu zgłębiamy kulturę danej organizacji i rynek, po którym się porusza. Uważamy, że każda firma ma w sobie coś wyjątkowego, a naszym zadaniem jest to wydobyć i obradować. Logotyp, może być przedstawiony za pomocą symbolu, grafiki lub po prostu nazwy marki o charakterystycznym stylu fontu jak np. Coca-Cola. Konsument widząc logotyp firmy powinien nie tylko naturalnie skojarzyć jej branżę, ale i doświadczyć związanych z nią pozytywnych emocji. W ten sposób działamy psychologicznie. Powstaje obraz, który wywołuje konkretne emocje, a te automatycznie zapisują się w pamięci.

Księga znaku – ewangelia wizualna Jest to kompendium wiedzy, jak poruszać się po świecie identyfikacji wizualnej. Wyposażamy klienta w pakiet niezbędnej wiedzy i wskazówek tak, aby w przyszłości mógł w prosty sposób samodzielnie realizować wspólnie obraną strategię wizerunkową. Księga znaków wyjaśnia koncepcję logotypu, przedstawia sugerowane kolory a także rodzaje i wielkości dozwolonych czcionek. Jak powszechnie wiadomo kolorem najłatwiej jest wzbudzić emocje lub przyciągnąć wzrok. Jednak fonty – ich wielkość oraz kształt też wiele mówią o firmie. Bazując na naszych doświadczeniach skomponujemy wszystkie elementy w czytelną komunikację. Wszystko po to, by umocnić wcześniej opisywany spójny obraz firmy w oczach Konsumenta.

Materiały firmowe – wisienka na wizualnym torcie Przed stworzeniem filmu dokładnie badamy grupę docelową danej firmy. W zależności od płci oraz wieku odbiorców zastosowanie znajdzie film o innej długości. Osobom starszym częściej zadedykujemy nieco dłuższy materiał o charakterze dokumentu, który odwzoruje realne sytuacje w życiu. Natomiast młodzieży, do dwudziestego piątego roku życia, zdecydowanie polecamy krótsze spoty, ukazujące alternatywną rzeczywistość. Kolory, sceneria i muzyka dobrane są tak, aby jak najbardziej oddziaływać na zmysły odbiorcy. Bardzo dbamy o estetykę filmów, stosując się do dobranej identyfikacji wizualnej. Wybieramy włącznie nie przesadzone, delikatne kadry, które w subtelny sposób docierają do Konsumenta tworząc wizję spełnienia konkretnej potrzeby, po zakupie Twojego produktu czy też usługi.

Ciekawi nas Twoja historia, opowiedz nam ją. Słuchając Ciebie oraz Twoich wartości mamy możliwość stworzenia spersonalizowanego projektu. Wspólnie zapracujemy na to, aby logo Twojej firmy trafiło na koszulki milionów osób, śladem m.in. firmy Levis. Holistyczna identyfikacja wizualna, da Tobie i Konsumentowi poczucie całości. Poza głównym celem, jakim jest wzrost sprzedaży często spotykane są inne pozytywne „skutki uboczne” wprowadzenia naszych działań marketingowych. Znamy przypadki, w których spójna identyfikacja wizualna zadziałała nie tylko „na zewnątrz” firmy, ale i „wewnątrz”. Mianowicie, w przedsiębiorstwach stosujących „księgę znaków”, pracownicy częściej identyfikują się z marką. Co samo z siebie prowadzi do dobrej atmosfery pacy oraz wzrostu jej jakości. Warto nam zaufać i stworzyć własną, obrandowaną historię.

KREACJA GRAFICZNA

Dlaczego właśnie kreacja graficzna? Ponieważ chcemy zapewnić Twojej firmie unikatowy i profesjonalny wizerunek. Wnikliwie przeanalizujemy rynek branży, w której się poruszasz. Na tej postawie zaprojektujemy i stworzymy spójne materiały, które będą stanowiły o rozpoznawalności Twojej marki. Dzięki kreacji graficznej wdrożymy dla Ciebie kompleksowy i holistyczny projekt identyfikacji wizualnej. Nasze projekty tworzone są przez wykształconych grafików – artystów, dlatego zawsze wyróżniają się na tle konkurencji oraz wzmacniają wyznaczone cele marketingowe każdej kampanii.

Materiały reklamowe – kult brandu Aby jednoznacznie kojarzyć się z daną marką, typografia firmy powinna być bardzo konsekwentna. Jeśli zastosujesz się do naszych zaleceń, będziesz miał pewność, że nawet Konsument, który w przypadkowym czasie i miejscu trafi na Twój materiał reklamowy od razu prawidłowo go skojarzy. Dlatego tak ważnym jest, aby wszystkie wydruki firmowe, akcesoria oraz materiały POS były w określonym stylu. Przygotowana przez nas koncepcja kreacji graficznej w jasny sposób podpowie, w jaki sposób użyć poszczególnych elementów dla danych materiałów firmowych. Całość ma być charakterystyczna i przeciągać wzrok, nadal jednak pozostając w nurcie profesjonalizmu.

Projektowanie opakowań – wartość dodana dla konsumenta Mówi się, że „nie należy oceniać książki po okładce”, a jednak każdy z nas to nieświadomie robi. Przechodząc w księgarni obok tysięcy książek, naturalnie rzuci się nam w oczy ta, której forma wizualna jest bardziej zbliżona do naszego poczucia estetyki. Idąc dalej tą analogią, mają do wyboru ten sam tytuł powieści danego autora, a dwie zupełnie inne okładki, wybierzemy tą, która bardziej do nas przemawia. Emocje rządzą światem. A naszym celem jest nimi prawidłowo zarządzać. Nawet najcudowniejszy produkt, bez dopełniającego go, pięknego opakowania nie zrealizuje swojego marketingowego potencjału. Jest to szczególnie ważne w przypadku biznesów, w których znaczną część Konsumentów stanowią kobiety. Często to wygląd produktu ma finalne znaczenie o impulsie zakupowym. Bogaci w powyższą widzę jesteśmy w stanie stworzyć opakowanie według kreacji graficznej, które będą dla Ciebie dumną, a dla Konsumenta wartością dodaną do zakupów.

Standy i rollupy – czyli marketingowy must have Obecnie nie sposób jest wyobrazić sobie prestiżowego eventu, targów lub konferencji bez tego typu materiałów marketingowych. Jest to swego rodzaju oczekiwany standard, któremu chcemy nadać nowych właściwości. Zarówno standy jak i rollupy przyciągają wzrok Konsumenta nie tylko przez okazały format, ale również dlatego, że często „wychodzą” poza sklep czy też stoisko. Często to właśnie te materiały sprawiają, ze nasza firma jest zauważona. W ich przypadku łato jest bawić się formą oraz przekazem, aby zgodnie z założeniem wpłynąć na emocje Konsumenta. W myśl wspólnie wytyczonej kreacji graficznej, całość komunikacji tworzymy tak, by była mocnym przekazem wizualnym. Standy i roll upy, dzięki niewielkiej wadze i kompatybilnej formie są prawdziwym niezbędnikiem osób budujących wizerunek firmy, jak np. przedstawiciele handlowi. Te innowacyjne konstrukcje, o bardzo wysokiej jakości mogą służyć Twojej firmie przez długi czas. Opracowany przez nas design i konkurencyjna cena materiałów sprawia, że Twoja reklama trafi do Konsumenta.

FOTOGRAFIA

Od początku ludzkości, każdego dnia komunikujemy się za pomocą obrazów. Jest to prosty i zarazem efektywny sposób, aby dotrzeć do drugiej osoby. Obecnie żyjemy w bardzo szybkim tempie i nie zawsze mamy czas, by wnikać mocno w treści ofert. Szukamy bodźca, który szybko i sprawnie zawładnie naszymi emocjami. Główną grupę docelową większości firm stanowią teraz tak zwani „millenialsi”, czyli osoby ok. trzydziestego roku życia, dla których ważny jest prosty i wyraźny przekaz. Stąd ich zamiłowanie do emotikon jest elementem wielu kampanii. My oferujemy znacznie więcej. Czy potrafisz dobrać przysłonę, aby wyeksponować obiekt, a tło za nim było rozmyte? A może wiesz jaki współczynnik ISO pozwoli Ci na zrobienie dobrej jakości zdjęcia, nawet w słabym świetle? Nie musisz tego wiedzieć. Dla naszych fotografów są to sprawy tak naturalne, jak oddychanie. Każdego dnia doskonalą swój warsztat, bo fotografia nie jest dla nich tylko pracą, ale i pasją. Nowoczesny sprzęt pozwala im na realizowanie kreatywnych pomysłów oraz wyrażanie siebie. Zarówno Każdy z naszych grafików reprezentuje inną wrażliwość oraz estetykę, dlatego wiemy, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.

Fotografia produktowa – główny wabik każdej oferty Kto z nas nie robił zakupów na portalu allegro.pl? Po wpisaniu szukanej frazy ukazuje nam się długa lista aukcji, na których oferowany jest poszukiwany przez nas produkt. To właśnie wtedy zaczynamy działać strategicznie. Poza chwytliwym tytułem aukcji, główną część naszej uwagi pochłonie zdjęcie artykułu. Dlatego mimo wszystko, wciąż „oceniamy książkę pod okładce”. I tu wkraczają nasi fotografowie. Dzięki bogatemu portfolio zrealizowanych projektów, wiemy jak uwypuklić wszystkie zalety produktu. Odpowiednio skomponowana fotografia produktowa potrafi nie tylko doskonale przedstawić dany produkt czy usługę, ale również wiernie je osadzić w realiach Konsumenta. Zależnie od Twoich potrzeb, nasze zdjęcia mogą mieć charakter dokumentalny, artystyczny lub sprzedażowy. Aby wzmocnić wizerunek firmy, jako takiej, która oferuje wyłącznie oryginalne produkty trzeba zadbać o formę zdjęć. Tu znaczenie ma każdy detal. To czy zdjęcie jest zrobione metodą bezcieniową, z jakiej perspektywy i na jakim tle bardzo dużo mówi o oferowanym produkcie. Przez lata praktyki zawodowej udało nam się wypracować najwyższe standardy.

Fotografia eventowa – emocje na pierwszym planie Jest to szczególny rodzaj fotoreportażu. Wymagający od osoby robiącej zdjęcia wielu umiejętności. Bezbłędne posługiwanie się sprzętem w tym przypadku jest obowiązkiem. Ta sama chwila dwa razy się nie zdarza, a naszym zadaniem jest uchwycenie tego wyjątkowego momentu. Dlatego fotograf musi być ciągle skupiony i gotowy. Trzeba też poruszać się tak, by być w zasadzie niezauważonym. Tylko wtedy mamy szansę na uchwycenie naturalnych, spontanicznie pojawiających się emocji i gestów. Wynajmując na swój event fotografa pokazujesz, że to wydarzenie jest w jakimś sensie istotne. Podczas istnienia każdej firmy jest wiele momentów, wartych uwiecznienia. Które później tworzą jej historię oraz świetny materiał do dalszego budowanie jej wizerunku. Życie składa się z wielu uroczystości. Ślub jest niekwestionowanie najpiękniejszym dniem w życiu i trzeba go uwiecznić. Nasz fotograf, z pewnością znajdzie nietypowy kadr, który uchwyci subtelność chwili. Ponadto w naszej ofercie znajdują się także fotorelacje z imprez masowych, inicjatyw społecznych czy wydarzeń branżowych.

Fotografia komercyjna – budujemy wizerunek Strona internetowa, na której umieszczone są zdjęcia kadry zarządzającej lub pracowników znacznie podnosi swój poziom wiarygodności. Konsument widzi wtedy z jakimi ludźmi będzie pracował i łatwiej o jego zaufanie. Tak samo jest w przypadku wywiadów w gazetach, ofert pracy czy okładek książek. Realizujemy profesjonalne sesje zdjęciowe, z nutą kreatywności. Jesteśmy w pełni mobilni i elastyczni. Możemy spotkać się w studio, ale też chętnie odwiedzimy siedzibę firmy i wykonamy zdjęcia w naturalnym dla Twojego środowisku. Ponadto posiadamy kilkuletnie doświadczenie w pracy z modelkami i modelami. Realizujemy ujęcia na kalendarze, plakaty, różnego rodzaju lookbook’i oraz wiele innych projektów. Każde zlecenie traktujemy z szacunkiem i zaangażowaniem. A ograniczeniem jest tylko wyobraźnia Klienta.

STRONY INTERNETOWE

Każda rozpoznawalna firma ma swoją stronę internetową. Jest to podstawowy element budowania wizerunku marki w Internecie. Posiadając ją nie tylko potwierdzamy swoją autentyczność, ale jest to przede wszystkim świetna okazja, do pokazania się większej ilości osób. Zdecydowana większość ludzi szuka rozwiązania swojego problemu przy pomocy wyszukiwarki Google. Już nasza w tym głowa, aby Twoja strona internetowa pojawiła się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania. A gdy konsument ją odwiedzi sprawiła, by został na niej na dłużej. Mamy ku temu rzeszę narzędzi oraz grono specjalistów, którzy żadnego wyzwania się nie boją. Od czego zatem zaczniemy?

Copywriting – dobre słowo dla każdego Parafrazując klasyka: pisać każdy może, trochę lepiej lub gorzej. Jednak Ty w swoim biznesie chcesz być najlepszy, prawda? Aby zostać liderem musisz działać kompleksowo. Każde słowo na Twojej stronie internetowej, w katalogu produktowym, czy na blogu firmowym musi działać na Twoją korzyść. Zajmę się tym. Dzięki znajomości potrzeb konsumentów z różnych grup docelowych oraz opanowanej sztuce perswazji osiągniemy sukces. Dodatkowo bazuję na technice zwanej „flamingiem”, czyli tworząc opis produktu bądź usługi zamykam go w przysłowiowej „ramie” uwypuklając zalety oraz łącząc je z zaspokojeniem konkretnej potrzeby odbiorcy. W ten sposób w wyobraźni Konsumenta tworzy się wizja, którą ma na celu bycie zrealizowaną. Każdy, nawet najkrótszy opis wieńczę CTA (call to action), aby wzmocnić decyzję zakupową. Nie uprawiam tak zwanego „lekkiego pióra”. Każde zlecenie traktuję indywidualnie i „rzeźbię” je od nowa, zamiast przysłowiowo „lać wodę”. Jestem pewna jakości swojego przekazu. Stworzę dla Twojej firmy teksty i slogany, które będą na ustach wszystkich.

SEO – jak odnaleźć siebie w przeglądarce internetowej SEO, pod tymi trzema literami kryje się szereg działań o wielkiej mocy. Strony internetowe tworzymy po to, by był odwiedzane. Im więcej osób na nie trafi i pozna nasza ofertę, tym lepiej. Wydaje się to proste. Jednak poznając mechanikę procesów w Internecie już nie jest tak łatwo. Dziś każdy może założyć swoją stronę WWW, dlatego jest ich coraz więcej. Co wobec tego zrobić, aby nasza była na pierwszej stronie w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystać z usługi SEOwca, który dokładnie przeanalizuje naszą stronę i wyznaczy kierunki zmian, atrakcyjne z punktu widzenia algorytmów przeglądarki. Kiedy ostatni raz sprawdzałeś dla jakich konkretnych słów kluczowych wyświetla się Twoja strona internetowa? Jest to fundamentalne pytanie, na które trzeba sobie odpowiedzieć, aby zaistnieć w Internecie. Nie musisz się tym zajmować osobiście. Nasz zespół za Ciebie prześledzi układ i funkcje menu, content treści oraz kod strony. Czy jesteś gotowy, aby być na szycie rankingów wyszukiwarki?

Blogi firmowe – stały element w życiu codziennym konsumenta Myślisz sobie „mi to nie jest potrzebne”? Pozwól, że w kilka chwil zapoznam Ciebie z faktami, które pozwolą Ci zweryfikować swoją opinię. Otóż posiadanie bloga nie jest cym dedykowanym tylko osobom zajmującym się tematyką lifestylową. Owszem być może takie artykuły trafią do większej ilości osób niż te o mechanice samochodowej, ale nie jest to przesądzone. Wszystko nie jest kwestią „o czym”, ale „jak” będziemy opowiadać. Jeśli nasze wpisy będą napisane w sposób zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy, przy tym odwołujące się do jego codziennych sytuacji jest duże prawdopodobieństwo, że stanie się on poczytnym blogiem. Dodając teksty według schematów „przyjaznym” przeglądarkom oraz wstawiając unikatowe zdjęcia mamy szansę mocno zaistnieć. Uważamy, że każda dziedzina oferuje w sobie coś ciekawego, co można przekuć w historię danej marki. Blog jest Twoją tajną bronią, która pozwoli Ci być w długotrwałej relacji z konsumentem. Twoje wpisy mogą być czytane przy porannej kawie, lub dla relaksu po pracy. Pora dnia nie ma tu znaczenia, a systematyczność czytania. Jeśli konsument będzie regularnie zaglądał na Twojego bloga, to masz pewność, że Twoja marka jest obecna w jego świadomości na co dzień. Dodatkowo zamieszczane treści mogą mieć też pływ na jego codziennie życie. Jest to prosty sposób, który pozwoli Ci uzyskać coś bezcennego – relację z konsumentem. A co za tym idzie blog stanie się realnym filarem dla strony internetowej. Jest to ważne, ze względów pozycjonowania. Według algorytmów przeglądarek internetowych, dzięki regularnym, oryginalnym treścią wzmacniamy autentyczność oraz jakoś przekazu. Kolejnym plusem tworzenia bloga jest to, że pomaga on nam w budowaniu wizerunku eksperta. Dla przykładu każdy z nas wolałby kupić np. materac do spania od osoby, która może mówić o nich bez końca, zachwycając się przy tym ich strukturą oraz realnym wpływem na zdrowie, niż od człowieka, który po prostu wskaże dany produkt i cenę. Skoro jesteś bogatszy o nową wiedzę, zapytam ponownie: czy wybrałeś już nazwę dla swojego bloga?

VIDEO/ANIMACJA

Jest to kategoria, która sprawia najwięcej radości w pracy z klientem. Tworząc animację nie mamy żadnych ograniczeń, możemy zbudować coś całkowicie od początku. Podobnie jest, gdy realizujemy materiał wideo. Mamy do dyspozycji całą masę efektów i różnego rodzaju dodatków, które pozwolą nie tylko wpłynąć na decyzje zakupowe konsumenta, ale i na zbudowanie wizerunku marki. Przekonaj się sam, jak w prosty i nowoczesny sposób angażować swoich odbiorców docelowych, jednocześnie przekazując im kluczowe treści i podkreślając cechy marki.

Animacje 2D i 3D – jak wygląda Twoja rzeczywistość? Korzystając ze specjalistycznego oprogramowania możemy stworzyć oryginalną grafikę, która będzie przedstawiała ruchomy obraz, zachowując przy tym najwyższą jakość. Po wnikliwym wywiadzie z klientem dopasujemy także dźwięk oraz nasycenie barw danej animacji. Jednak podstawową informacją jest dla nas wybór rodzaju: 2D lub 3D. Czym te techniki się od siebie różnią? Oczywiście stopniem odwzorowania rzeczywistości. Animacja 2D jest bardziej zachowawcza, ponieważ oddaje tylko dwa wymiary rzeczywistości. Z kolei typ 3D pozwala na więcej, ponieważ odwzorowuje aż 3 wymiary. Jest to obecnie często spotkana forma w różnego rodzaju filmach z tzw. „efektami specjalnymi”. Efekt 3D pojawia się, gdy rzeczy zdają się nam „wychodzić z ekranu”. Wizualizacje graficzne mogą przedstawić animacje postaci, scen, produktów, przedmiotów itd. Przy ich pomocy o wiele łatwiej jest zaprezentować Konsumentowi działanie skomplikowanych maszyn lub procesów zachodzących podczas danej usługi. Korzystając z animacji 2D lub 3D zaoszczędzisz pieniądze, które zostały by przeznaczone na ekipę filmową oraz oświetlenie, a także czas. W tej dziedzinie mamy wyjątkowo bogaty pakiet usług: animacje 3D przedstawiające logo, animowane napisy oraz intra oraz animowane infografiki a także animacje graficzne do stron internetowych.

Spoty reklamowe – kilka sekund na wagę złota Sport reklamowy to genialna forma, aby w skondensowany sposób przekazać odbiorcy pakiet treści. Wystarczy zazwyczaj 15-30 sekundowy film, aby trafić do konkretnego odbiorcy i pobudzić jego zmysły. Jest to forma reklamy emitowana przede wszystkim w tak zwanych „blokach reklamowych” w telewizyjnym paśmie reklamowym. Decydując się na reklamę w tak zasięgowym formacie, jak telewizja trzeba przestrzegać konkretnych wytycznych, a sam sport reklamowy musi zawierać się w ściśle określonych ramach. Nie martw się, na tym też się znamy. Doradzimy Ci i wybierzemy taki materiał, aby jak najlepiej wykorzystać czas antenowy. Jednak sporty reklamowe, to nie tylko telewizja. Warto również z nich korzystać przypadku reklamy „outdoorowych”, czyli np. na nośnikach typu ekrany ledowe – telebimy. Tutaj również sport jest ograniczony czasowo, więc musi być bardzo przemyślany. Jednak do tego dochodzi kolejna trudność. Najczęściej na tego rodzaju nośnikach nie można korzystać ze ścieżki dźwiękowej. Jest to znaczna różnica, w kontekście spotu telewizyjnego, gdzie możemy również przez dźwięk mocno oddziaływać na konsumenta. Z nami stworzysz film, który będzie mówił sam za siebie.

Filmy korporacyjne – pokaż potencjał swojej firmy Czym tak właściwie jest film korporacyjny i w jakim celu się go kręci? Filmy korporacyjne mogą poruszać wiele tematów, ale zawsze przyświeca im jedna idea – wizerunek firmy. Stworzone przez fachowca profesjonalnym sprzętem, mogą zbudować wizerunek całej organizacji. W tym krótkim materiale filmowym można pokazać misję firmy, jej wielkość, struktury oraz potencjał na przyszłość. Kompozycja kadrów o odpowiedniej dynamice pozwoli osiągnąć zamierzony cel. A po co tworzymy film korporacyjny? Po to, aby zdeklasować konkurencje oraz wskazać konsumentowi na nieoczywiste różnice między firmami. Firma, która chce zaznaczyć swoje miejsce na rynku, zdecydowanie musi posiadać własny spot komercyjny.

SOCIAL MEDIA

Social Media niepodzielnie zdominowały świat. Obecnie posiadanie konta na takich platformach jak Facebook czy Instagram nie jest już tylko prywatnym wyborem każdego z nas. Jest to również obowiązek każdej firmy, która chce, aby jej rozpoznawalność w Internecie przynosiła realne zyski. Jednak znaczny wzrost sprzedaży jest tym, co dzieje się na końcu. A to właśnie pomiędzy założeniem profilu, a zakupami konsumenta docelowego dzieje się cała magia. Mianowicie, budowanie relacji. Dzięki obecności firmy w Social Mediach zyskasz nie tylko lojalność Konsumenta, ale również będziesz podtrzymywał jego zainteresowanie swoją marką.

Strategia komunikacji – plan szyty na miarę sukcesu Jak w przypadku każdej strategii, tutaj również mamy jeden cel – pokonanie konkurencji. Od czego zacząć, aby być liderem w swojej dziedzinie na Social Mediach? Oczywiście od analizy sytuacji wyjściowej. Zestawiamy ze sobą szanse oraz zagrożenia. Co daje nam realne patrzenie na dalszy plan. Następnie określamy mierzalne cele działań w Social Mediach. Pozwolą nam one na badanie zaangażowania fanów na naszym profilach. Warto jak najprecyzyjniej określić, kto stanowi naszą grupą docelową i na bazie tych informacji stworzyć persony. Na tej podstawie będziemy realizować spójną komunikację. Grupa docelowa pozwoli nam także na wybranie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych. Inaczej będziemy budować relacje z osobami prowadzącymi własne biznesy, a przy pomocy innych narzędzi z młodzieżą. Po wyznaczeniu budżetu oraz harmonogramu prac przejdziemy do ich wdrożenia. Z naszej strony zapewniamy również bieżącą analizę i raportowanie działań.

Kreatywne posty – czyli jak osiągnąć milion polubień W jaki sposób tworzyć posty, aby osiągały jak największy zasięg? Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Jest szereg czynników, które mają na to wpływ Jednym z nich, któremu należy się szczególnie przyjrzeć jest Edge Rank. To właśnie ten algorytm decyduje czy dany wpis wyświetli się na „wallu” użytkownika. To inteligentne narzędzie weryfikuje czy stworzony post będzie atrakcyjny z punktu widzenia osób lubiących Twoją stronę. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Edge Rank nie ma przed nami tajemnic. Dlatego dobrze wiemy, jakie typy wpisów należy udostępniać. Naszą specjalnością są posty bogate nie tylko w unikalne treści, ale również w specjalnie stworzone animacje czy konkursy. Bawimy się formą dodawanych treści i stawiamy na Real Time Marketing, czyli wplatamy w kampanię bieżące wydarzenia o skali międzynarodowej. Pozwól, że przygotujemy dla Ciebie harmonogram postów, którego ilość polubień, komentarzy i udostępnień pozytywnie Cię zaskoczy.

Reklamy w social mediach – subtelna broń masowego rażenia Reklama w social mediach, to doskonały sposób, aby w szybki sposób dotrzeć do nowych odbiorców. Na platformach typu Facebook, Instagram czy Snapchat mamy możliwość zdefiniowania ściśle określonej grupy docelowej. Dzięki temu mamy pewność, że nasz przekaz trafi do użytkowników, na których zależy Twojej firmie. To znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że odbiorca kliknie w dobrze zaprojektowaną reklamę. A to w końcowym efekcie pozwala, aby nasze działania były lepiej oceniane przez algorytmy. Reklama w social mediach pozwala na różne możliwości promocji. Jednak przy jej tworzeniu należy przestrzegać pewnych „zasad estetyki”. Większość osób wchodzi na platformy typu Twitter, aby wykorzystać czas dla siebie. Poszukując czegoś, co ich rozbawi, zaciekawi lub nauczy czegoś wartościowego. Dlatego reklamy w social mediach muszą być tworzone bardzo precyzyjnie, aby nie drażnić odbiorcy, a wzbudzić w nim pozytywne emocje. Z powodzeniem opanowaliśmy tą trudną sztukę. Wypracowaliśmy listę cech, które musi posiadać reklama, aby ujrzała blask Twojego ekranu. Lista jest długa, ale przede wszystkim stawiamy na: autentyczność, przydatność i kontekstowość. Jest to mieszanka, która stanowi o naszym sukcesie.

KONTAKT


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.

(+48) 123 123 123

biuro@wearecreaive.pl

Ul. Uliczna 123, 12-123 Poznań